tisdag 16 december 2014

Presenter är alltid kul!

Phew! Hela dagen idag har spenderats i Jönköping där vi struttar runt lite överallt i jakt på julklappar. Hur många köpte jag? 1 st. Inte mycket alls alltså. Dock har jag i alla fall planerat allt jag ska köpa, så nu slipper jag klura på det.

När vi kom hem fanns det även ett litet paket som väntade på oss. En liten tidig julklapp från Hundar iFokus med en påse kycklinggodis då vi vann novembers upplaga av den månatliga fototävlingen. Jättekul, verkligen :D

Dessutom hittade jag lite trevliga "presenter" på City Gross, både lammlever, konjure och grisnjure. Vi köpte på oss ett lager njure eftersom det inte är så lättillgängligt här hemma, men nu räcker det ett bra tag framöver!

Mitt paket! Mitt! Släpp kameran och öppna åt mig då!!

Så tråkig du är som ska fota allt hela ti'n. Ge mig mitt godis nurå!

För är man såhär vacker är man värd massor av kycklinggodis faktiskt.
Detta är bilden vi vann med.

2 kommentarer: