onsdag 3 december 2014

Hundvakt smidigt, enkelt och tryggt!

Någonting som många oroar sig för när de står för valet om att skaffa hund är att binda upp sig och inte kunna åka iväg någonstans. Särskilt nu i juletider och nyår när många åker i väg och inte kan ta med sig sin vovve. Men så svårt behöver det inte vara. På hemsidan Tasspass.se kan man hitta lokala hundpassare i ens eget närområde - de har hundvakter på över 100 olika orter.

Dessutom är det både smidigt, enkelt och tryggt. Ägarna till sidan har kontakt med alla hundpassare för att försäkra om att det sköts på ett bra sätt. Dessutom kan man läsa omdömen om de olika hundvakterna som tidigare kunder har skrivit. Tokbra tycker jag så att man kan få lite personliga åsikter om det också. Dessutom är hemsidan väldigt enkel att ta sig fram på. 

Jag tycker denna sidan är riktigt bra då jag annars skulle ha svårare att hitta en trygg och pålitlig hundvakt. I sommar ska jag och mamma förhoppningsvis till Norge några dagar, och eftersom Brun inte kan följa med kommer jag att söka en hundvakt via Tasspass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar