tisdag 27 januari 2015

Vissa tisdagar är tråkigare än andra..

Efter en fantastisk helg så kände jag mig ändå ganska glad inför den kommande skolveckan. Eller tja, inte så skolträtt som jag brukar vara, hah. Men nej, mitt i allt ska jag gå och bli sjuk, något jag verkligen inte har tid eller lust med. Räckte inte med fingret jag stukade häromveckan, nu har jag gått och fått influensan också. Halsont och huvudvärk och sådant äckligt. Hundträningen blir lidande åtminstone en vecka till. För seriös träning har vi inte kört på några veckor nu, vilket resulterar i en väldigt understimulerad hund. Är glad att han kan koppla av någorlunda i alla fall.

Så de senaste dagarna har jag legat i sängen mest hela tiden. Bäst som jag låg och slösurfade fick jag en snilleblixt om en freestylekedja som jag var tvungen att prova på. Så längtar verkligen tills jag blir frisk igen så att jag kan prova den på riktigt.

En annan sak som jag hittade som jag roade mig med ett tag är en app till facebook, som ändrar om meningar i statusar man har skrivit, vilket kunde bli lite roligt. Här är några av dem.


Låter som en kul tävling om alla andra hundar (= raser) skulle ha ögonkontakt med mig, hah.
Sedan banan? Mellanmål?
Smörigare rösttiggeri får man nog leta efter.. ;) 
Inte mycket att redigera? Skulle föredra om det vore "bästa som finns!" mer hela tiden
snarare än "ögonkontakt, det ibland" hahah.
Pretty much true. Fast egentligen är det väl mest jag som gör allt för att träna nerver och kontakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar