tisdag 9 september 2014

En tripp till Ullared

Denna dag har vi spenderat på Gekås i Ullared, Brownie i vanlig ordning hemma med syster.
Hittade en hel del kul på hundavdelningen, bland annat en kul roadkill-leksak som jag hoppas att Brun kommer uppskatta. Blev en kul men ganska stressig dag då vi bara hade 3-4 h på oss, men som sagt hittade vi en del bra. Väl hemma var Brownie så nyfiken på sin nya leksak att det var svårt att pose:a med de nya sakerna.

2x bajspåsar (ljusgröna såklart!)
3x Let's Bite torkat kött
1 roadkill-leksak, ekorre (?) med pipisar i
1 Miniskateboard till tricks (som inte kom med på bilden)

Hittade även fina reflextecken, med tyvärr var de på tok för stora för att kunna passa till Brownie, så jag hoppas på att de får in mindre storlekar till en annan gång. Jag hade tänkt att börja med kantarellsök och behöver då något som han kan ha när vi tränar, där reflextäcket hade kunnat komma till användning. Men antagligen får jag improvisera ihop något hemma.

Till mig?! Går den äta, kör vi whole prey idag, eller vad är detta för tokigt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar