torsdag 30 april 2015

Jag har inget att säga..

.. Så därför skriver jag istället! ;)

Veckan har varit ganska så seg med några av de jobbigaste nationella proven, så min hjärna är ungefär som potatismos. Minus potatis. Därför älskar jag långhelger. Riktigt mycket, tycker jag om dem. Hela denna helgen är nämligen fullspäckad med diverse hundaktiviteter. Imorgon åker vi och kikar på tävlingarna (agility och rallylydnad) i Smålandsstenar. På lördag ska vi åka till en gårdsbutik för att kika på lite kul animalier (ägg och köttsorter) till den Bruna, för att sedan spendera resten av lördagen och söndagen hos min mormor, och även försöka få till någon rallyträning på BK som ligger på gångavstånd därifrån. Fullt upp, det gillar vi.

Dessutom har startordningen till tävlingen i Jönköping kommit som är nästa vecka. Två sena starter, inte direkt vad jag hoppats på.. Men men, vi får göra det bästa utav det, även om jag hade hoppats på åtminstone eeen tidig start..

Random utfyllnadsbild från i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar