måndag 27 oktober 2014

Oj, oj, OJ!

Igår publicerade jag den första delen i inläggsserien om hundfoto. Och även om jag visste att det fanns efterfrågan trodde jag aldrig, aldrig att det skulle bli så populärt! Med alla rekord slagna, en besöksstatistik som slår i taket och massor av visningar, gillningar och kommentarer vill jag bara säga ett stort TAACK! Så himla tokroligt alltså!

Nästa del i serien kommer komma ut på söndag. Temat då är färger. Hur fotograferar man en svartvit hund utan att den blir överexponerad? Vilken bakgrund(-sfärg) framhäver just min hund? Med mera.

Här hemma tar vi det mest lugnt idag. Vi körde ett långt pass med dog parkour där vi filmade lite material till längre parkourvideo. Bland annat lekte vi det HÄR. Har ingen aning om när den kommer ut dock. Sen blir det att åka till klubben och träna rally imorgon, och att bara njuta av höstlovet!

Bilden är tagen från filmklippet i länken. Därav kvalitén. Min tioåriga kompaktkamera börjar bli till åren, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar