onsdag 8 oktober 2014

Härliga höstdagar

Hösten är en härlig årstid, min favorit tillsammans med sommaren. Ömsom är vi ute och strosar runt i skogen, söker lite svamp och hoppar upp på stubbar och sånt där mysigt. Ömsom är vi inne och ligger på soffan och bara slösurfar och gosar när regnet smattrar högljutt utanför. Men det allra härligaste är nog dessa halvvarma sensommar/höst-dagar. I söndags var det en sådan dag, så jag mutade med min köra mor att fotografera lite höstbilder på mig och Brun. Och även om jag ser ut som en Hej-kom-och-hjälp-mig är det kul att ha lite bilder på oss två, det finns det inte allt för många av.

Dessutom har jag skapat en facebooksida för Brownie nu. för sådana som är intresserade av våra vardagstokerier och onödiga små bilder och tankar som kommer läggar upp där. Länken finns HÄR.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar