måndag 10 juni 2013

Tävlingslicens

Då har vi äntligen tagit oss tid att fylla i ansökan om tävlingslicens.
Tävlingslicensnumret kom upp direkt på hunddata, och Brownie har numret TAVLIC003773. :D
Så nu är det bara att köra på, har ev. planerat två tävlingar, debut i början av Juli.
Funderar även på att testa hoppklass i agility, blev så sugen när jag var och kollade på tävlingarna i Halmstad igår. Vill dock helst gå en kurs innan jag vågar tävla agilityklass, så det får nog vänta till näsa säsong.

5 kommentarer:

  1. glöm inte att anmäla bara tror sista anmälan för ljungby är 27 juni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, det är ju gott om tid ;) Sen vet inte jag om/vad de har för begränsning, har man riktig otur kanske man blir bortlottad :/ Men vi kommer antagligen anmäla oss till en tävling i Laholm 5 Juli, om jag hinner anmäla mig dit, vill säga. :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera