torsdag 20 juni 2013

Årets varmaste dag

Idag (eller igår egentligen) var sagt skulle bli den varmaste dagen på året i våra trakter. Jag och Brownie höll oss mest inne när solen stekte på på förmiddagen. på eftermiddagen såg det nästan lite mulet ut, så jag begav mig ut i skogen med hundkoppel i ena handen och kameran i den andra. Bäst som vi skuttade runt i skogen märkte jag hur klibbigt äckelvarmt  det var. Sådan klibbigt värme som inte syns när man går ut. Jag bestämde mig för att avrunda promenaden ganska fort. Men vi hann med både lite parkouring och fotande, så jag tror minsann att Brownie är nöjd ändå.

De två översta bilderna blev oredigerade då jag inte har någon ork att redigera dem såhär mitt i natten.




2 kommentarer:

  1. Jätte fin hund! Vad är det för ras :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är blandning mellan papillon och schipperke :)

      Radera