fredag 7 juni 2013

Årets första bad!

Äntligen har vi avverkat årets första bad. (Och med vi menar jag förstås Brownie ;) ). Det är så roligt att se att han vågar mer och mer för varje år. För några år sedan ville han inte ens gå i vattnet, och nu går han i frivilligt, bara han når botten.
Det finns också ett trevligt elljusspår precis intill sjön på ~ 3 km som vi också gick.
Planerat att gå den varje dag nu på sommarlovet, blir ~ 5 km med dit- och hemvägen, för att förbättra både min och Brownies kondition.


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på Brownie!
    Lycka till med konditionen! Själv går jag mindre på sommaren pga värmen, konditionsträning får ske under vinterhalvåret. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade också gärna tränat mer på vintern, men finns inga bra tillgängliga sträckor i närheten som tillåter det :(
      Gillar inte att gå på asfalt då vi är vana vid skogsterräng ;)

      Det är egentligen mest för min egen skull, måste verkligen få upp min kondition. Men Brownie tar sig ett dopp i sjön både före och efter varje varv och svalkar av sig, så han tycker bara det är roligt :D

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera