lördag 19 april 2014

Fota samma sak igen

Satt och kollade igenom lite bilder från när jag och Brownie besökte min mormor för några dagar sedan, varpå jag fick syn på en (tre) bilder jag tyckte mig känna igen smått. När jag rotade runt i mina arkiv visade det sig att jag mycket riktigt tagit liknande bilder för flera år sedan.
Det finns ju något som heter "draw this again", en så kallad "meme" som visar hur mycket en tecknare har utvecklats genom att ta en gammal teckning och måla på nytt. Vad jag vet finns inget liknande för foto.

Men man kan ju säga att det skiljer en hel del i kvalité på dem båda, tre år skiljer det på bilderna.

Fotad 21/5 2011

Fotad 17/4 2014
.


4 kommentarer:

  1. Så söt han är. Jag har många liknande foton på mina hundar för dom sitter oftast på samma sätt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är han :) Vad kul. Jag tycker att det är så kul att se hur man utvecklats som fotograf när man jämför liknande bilder man tagit :)

      Radera