onsdag 25 mars 2015

Stjärnmarkera all the rallytävlingar!

Japp. Det är min kvällssyssla. Hittade nämligen alldeles nyss för en liten kort stund sedan funktionen att stjärnmarkera tävlingar på SBKtavling. Säkerligen har den funnits där ca. alltid, men ibland får man lov att vara lite efter ;)

Så nu ägnar jag kvällen åt att stjärnmarkera alla rallylydnadstävlingar som ligger på vettigt avstånd. Sisådär 25-30 tävlingar är jag redan inne på. Vilka det blir är dock omöjligt att säga då jag inte planerat in vårens och sommarens andra aktiviteter. Har inte ens sökt in sommarjobb ännu.. Men jag får ta tävlingarna lite som de kommer!

En bild på mig när jag skrollar runt och ihärdigt klickar i tävlingar.
Fyra officiella tävlingar minst, det är målet. Nuu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar