fredag 4 oktober 2013

Fredag!

Äntligen fredag! Det innebär en hel helg med massor av slöande, vilande och tid att göra skojsiga saker.
När jag var och fredagshandlade hittade jag en ny tidning som jag inte sett förut. Din Hund heter den, utgiven av Expressen/GT/Kvällsposten. Vet inte om jag direkt kommer få ut någonting av den, men det är alltid mysig att kika i hundtidningar.

Bland annat var det en stor artikel om rallylydnad, vilket är kul.
För våran egen del vet jag inte riktigt hur det blir med rallyn framöver. Just nu går vi agilitykurs varje måndag, och ofta åker vi iväg på saker på helgerna. Men efter agilitykursen, framåt vintern, tror jag att vi kommer ta tag i rallylydnaden igen. Vi har turen att kunna hyra en inomhuslokal, så det kommer vi nog att göra för att hålla rallyn vid liv.


2 kommentarer:

  1. Åh, vilken söt hund!! Vad är det för ras?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är blandning mellan papillon och schipperke :)

      Radera