söndag 3 maj 2015

En väldig massa agilitybilder!

Som sagt blev det en hel massa bilder från agilitytävlingen i Smålandsstenar. Och precis som alltid läggs de upp på min Flickr. Rekormånga bilder denna gången, med ca. 420 bilder. Dock ville Flickr inte riktigt samarbeta med mig, så det står att det bara är 377 bilder..

Något jag har gått och funderat på ett tag är det här med beställningar. Nu la jag upp bilder i både rally- och agiltygruppen, där folk i båda grupper har frågat om beställningar. Jag har hittills sagt nej, mest för att jag inte haft lust/ork att sätta mig in i hur det fungerar med att sälja utskrifter och liknande. Men sen tänker jag att, varför inte? Det skulle inte vara fel att tjäna en slant på den tiden jag lägger ner på att fotografera och efterbehandla alla dessa bilder. Så jag funderar på att läsa in mig mer i det och kanske då börja sälja utskrifter. Får se hur det blir och hur mycket tid jag har.

Agilitybilderna:
https://www.flickr.com/photos/122787394@N05/sets/72157652293296361/

Rallylydnadsbilderna:
https://www.flickr.com/photos/122787394@N05/sets/72157651895010528/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar