lördag 16 november 2013

Lista

Tänkte ge mig på en sådan där lista med olika ämnen. Eftersom, som ni kanske märkt, jag nästan bara skriver på helgerna och bloggen står stilla på veckodagarna tänkte jag ta hjälp av en lista, där jag skriver om ett ämne varje dag.

Dag 1 – Berätta om hundraserna (kommer berätta om min hund, tror inte det är så intressant att pladdra en massa om raserna papillon och schipperke.)
Dag 2 – Varför har du hund?
Image and video hosting by TinyPicDag 3 – Andra husdjur
Dag 4 – Renras eller blandras?
Dag 5 – Hundsport/er ni tränar?
Dag 6 – Vad har hunden tävlat i?
Dag 7 – Hundens favoritleksak
Dag 8 – En ras du skulle vilja ha
Dag 9 – En ras du inte vill ha
Dag 10 – Det här älskar hunden
Dag 11 – Det här tycker inte hunden om
Dag 12 – Visa en rolig bild på  hunden
Dag 13 – Favoritminne med hunden
Dag 14 – Tik eller hane?


Det firar vi med en vacker avancerad teckning av Brownie, tecknad på iPad ca. kl. 03:00 på natten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar