tisdag 24 december 2013

Long time no see

Har inte uppdaterat på nästan en månad nu. Anledningen är att vi helt enkelt inte har haft tid och inspiration till att blogga. En annan orsak är att jag funderar på att flytta, eller åtminstone byta bloggnamn. Har gjort klart layouten till en ny blogg, men jag känner mig inte riktigt bekväm i bloggnamnet. Vi får de hur det blir med det, så länge kommer jag att fortsätta blogga på denna bloggen.

Igår var det julafton, en riktigt härlig sådan. Vi brukar fira tillsammans med hela släkten på förmiddagen, och då får Brun stanna hemma då några i släkten är allergiska. Det var väldigt mysig stämning med god julmat, tomten på besök och Kalle Anka. Av min syster fick jag ett jättefint collage med bilder på Brownie. Den var så fin att jag blev helt rörd.

Jag kommer att göra samma sak som alla andra hundbloggare gör, skriva en sammanfattning av året, nya mål och eftersom jag är fotointresserad kommer jag dessutom lägga upp ett litet axplock av årets bästa bilder. Det kommer komma upp nu i mellandagarna! :)

Finfina tavlan samt en liten godisbag att ha på promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar