torsdag 12 februari 2015

Ännu en fotopromenad

Detta lovet har det hänt ganska många saker. Man ska ju vila upp sig på loven men vi har varit iväg nästan varje dag. På lördagen gick vi en vanlig långpromenad på 2 timmar, söndagen var vi vid fågelsjön, måndagen åkte jag och mamma till Jönköping (inget hundigt direkt, mer än att vi köpte kul hundmat), tisdag rallylydnadsträning och åkte till Värnamo och hämtade 70 kg hundmat, onsdag vilodag, torsdag 3 h promenadled. På fredag kommer vi kanske ha photoshoot (alltså systemkamerabilder på mig och Brun tagna av min fotograf till mamma), på lördag åker vi till mormor och stannar till söndagen. Fullt upp hela lovet, precis som jag vill ha det!

Idag åkte vi till Gnosjö och gick en led på 4 km (även om det kändes mycket längre) i Töllstorp. Ca. 3 timmar tog det då vi stannade mycket. Dessutom råkade jag glömma Brownies koppel vid början som jag fick springa tillbaka och hämta, så där kan vi plussa på 2 km till.

Otroligt vacker runda med massor av mysiga vindskydd och stugor, industrimuseum och kul stenar att klättra upp på. Vi gick här en gång i somras också, men nu gick vi en annan runda som var närmre sjön. Det är så himla kul att gå, även om i alla fall jag blev väldigt trött efter (och även Brownie däckade redan i bilen). Sen var det tänkt att vi skulle äta på den nya veganska foodtrucken, men de hade inte öppet även om det stod att de skulle ha det. Väldigt synd tycker jag, då de inte haft öppet någon gång vi varit där. Nåja, här kommer några av bilderna. Tyvärr dog minneskortet i mitten av promenaden.



Vet inte ens hur jag ska försöka förklara, så jag låter bli..

Så härligt att se när han verkligen sträcker ut sig! Nästan som en vinthund.

Spontan bild, därav att jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
Har ingen aning om varför bilden blev rosa nu när jag laddade upp..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar