fredag 30 augusti 2013

Hmm..

Igår när jag skulle kolla när anmälningen till rallytävlingen i Jönköping (28/9) stängde, såg jag att det var en till tävling i närheten, helgen före, i Sävsjö. Jag klickade mig in på sidan och såg att det var två banor i nybörjarklassen. Nu funderar jag på om vi ska anmäla och oss både till tävlingarna i Sävsjö och den i Jönköping, som jag hade tänkt från början. Frågan är om vi orkar med två tävlingar två helger i rad.
Jag känner mig väldigt taggad på att tävla nu, dock behöver vi finslipa lite på sitt-stå, som han har varit lite slarvig med på senaste tiden.

Anmälningstiden på båda tävlingarna går ut imorgon, så jag får bestämma mig snart.
Sen har vi även massa andra event inplanerade i höst, i princip varje helg. Men såvitt jag vet är det inget som krockar.

Idag fick jag även veta att vi har blivit antagna till en nybörjarkurs i agility i Smålandsstenar.
Det ska verkligen bli jättekul att börja med agility mer på allvar!

2 kommentarer:

  1. Oj så roligt, den i sävsjö var jag också sugen på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missade tyvärr att anmäla till någon av dem, men funderar på att kanske försöka efteranmäla mig.
      Tyvärr kan jag inte längre gå på träningsträffar 1 gång i veckan, som jag brukar. Och jag har inga egna skyltar att träna på. Så jag tror inte jag kommer tävla mer rally i år, utan fokusera på agilityn nu i höst :)

      Radera