onsdag 17 juli 2013

Redigera bilder är kul

Ibland när jag har tråkigt sätter jag mig ner och redigerar bilder. Det kan se ut ungefär såhär;




Tycker det är roligt att pilla bort alla koppel och markeringar fram rallybilder. Dock är det väldigt sällan jag redigerar såhär mycket, det händer bara när jag har tråkigt och massa tid över ;)

De två översta bilderna är tagna på rallytävlingen i Ljungby i söndags, och den nedersta är tagen på en                                                               rallytävling tidigare i år, i Halmstad.

3 kommentarer:

  1. Väldigt fint redigerade bilder. Om någon vill ha en fin bild på sin hund ska de kontakta dig.
    Men det finns ju inget i bilderna som får en att tänka på rally.. Förstod inte riktigt kopplingen där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Dessa bilder har jag tagit bort så mycket som möjligt för att träna på just det. Skulle jag fota åt någon som vill ha rallybilder skulle jag givetvis leverera bilder där man ser att det är rally :)

      Radera
  2. Sv: Jag skulle kunna åka dit en gång i månaden, lätt, men det skulle inte plånboken gilla. Nu har vi istället bestämt att vi åker beroende på vad som kommer först: Antingen i samband med att vi flyttar till en ny lägenhet, eller att mineraltillskottet till hästen tar slut (om 200 dagar).

    Haha, jag misstänker att Stefan har tänkt sig att han och hunden ska öppna sig en öl tillsammans och bonda lite. /Filippa

    SvaraRadera