söndag 27 juli 2014

Han är jättesmart, jag lovar!

Okej, så i ena stunden är det så varmt och klibbigt så att man inte orkar göra något, för att i nästa sekund dundra upp i ett riktigt åskoväder. När får vi behagligt väder? Som tur är verkar det bli relativt bra på lördag då vi ska till Triple Dogshow Jönköping. Ser massor av folk med hundar som ger sig ut och tävlar och presterar i detta, stor eloge till er, själv sitter vi inne och rullar tummarna tills vädret blir bättre. 

Idag har vi gjort absolut ingenting. Ingenting! Jag har lallat runt mycket på internet, forum och bloggar, Brun har mest sovit. Några minuter klicker här och lite slalomlekar där. Dessutom fotograferade jag lite.

Foto är konst, och jag försöker ofta fotografera så att jag framhäver olika sidor av Brownie beroende på situation. Dessa bilder lyckades jag fånga idag, inte är det hans intelligens jag fångat i alla fall, haha! Ut ur tomma luften hängde ett snöre (vilket egentligen var ett snöre på våran tvättlina som gått av). Ett snöre som en Brun hund absolut var tvungen peta sönder och tugga hungrigt på.
Men han är smart, jag lovar! Även om det inte ser så ut alla gånger ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar